~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Thursday, June 17, 2010

Semak Keputusan Kemasukan ke IPTA hari ini!!!

Salam readers~~~

Yes pepagi lagi abah dah mesej...suwuh semakkan result adik...then baru la aku teringat adikku yang kat umah tuh sedang tanam anggur...haha..sah xder kerja boring gila kan...agak-agak adik aku masuk mana yerp? Korang plak mesti ada yang ternanti-nanti korang masuk Uni mana nanti ....kan? hehe..jadi jom kita check sesama...

1) website rasmi (http://upu.mohe.gov.my/) tak pon klik jer pic kat bawah ni...senang citer...


2) Korang pilihla korang hari tuh kategori apa...adik aku ni lepasan matriks...so pilih saluran 2..then masukkan butir-butir yang berkenaan..jgn salah masuk plak...karang nanti kuar 



3) Lepas tuh kuar la begini.....


ahahahaha....kol 12 nanti baru la kuar...18hb Jun 2010 jam 12.00 tengahari baru la di bukan semakan....ok kol 12 nnti update la...

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment