~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Thursday, June 17, 2010

Akhirnya Pami dah jadi Penanam Anggur Ber-Ijazah!!

Salam readers~~~

Aku menonton movie sampai aku sendiri terlupa nak update entry pasal adik aku...sekarang ketahuilah korang bahawa Pami si Penanam Anggur dah jadi Penanam Anggur Ber-Ijazah....haha...bagus-bagus...nanti ladang anggur ko boleh la ko letak wiring banyak-banyak... sebab adik aku yang sorang ni dia minat Electrik...tuh yang dia dapat course Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Elektrik (Kawalan, Instrumentasi & Automasi) Dengan Kepujian di Univeristi Teknologi Melaka (UTeM)...punyalah panjang dia punya nama course..aku sendiri pon xberapa nak clear...hahaha..



Well..korang-korang pulak dapat course apa? Uni mana? Tahniah ye kepada yang dapt masuk IPTA..kepada yang tidak dapat masuk IPTA jangan la kecewa...kerana IPTS sedia menanti anda....macam saya...saya pon dapat tawaran kat IPTS...tapi anda semua di nasihatkan berfikir-fikir dengan semasak-masaknya sebelum membuat keputusan untuk apply di sesebuah kolej atau kolej universiti swasta atau di Universiti swassta...siasat betul-betul...jangan sembarang-sembarang amik kursus yang belum pasti kelulusan LANnya...itu yang lebih penting....kedua, berhati-hati dengan pengurusan kewangan dari pihak kolej swasta...mana la tahu ada bayaran yang tersembunyi ker...masa register kata lain...bila dah register nak kena tambah bayaran bagai plak...tak ke sakit hati..jadi anda sebagai pelajar dan juga ibu bapa harus telus dengan kehendak anda...INGAT! ANDA ADALAH CUSTOMER and CUSTOMER IS ALWAYS RIGHT!....

p/s: kalau ada nak mintak pandangan saya untuk kolej mana yang best dan bagus...saya sedia membantu saya ingin membantu dengan ikhlas ok...yang ini perkhidmatan secara telus...haha...:)

ok bai!

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment