~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Friday, June 18, 2010

Yes!! Cerita Lawak....

Salam readers~~

Aku rajin join contest..dan dalam banyak2 yang aku join...aku dah dapat reward tuk 3 contest..cuber la tengok kat sidebar aku ni...kan banyk contest2 yang aku join..syok kna...byk gila contest aku join...Dan setakat ini aku dah menang 1 contest, dapat 1 giveaway dan dapat reward sebagai early birds...hehee

1) Contest " Tak Kenal Dahlia Maka Tak Cinta Versi Ah Moy" dan kalau koranhg x caya ini senarai pemenangnya. Dan aku menang mini lipstick khas dari Cik Dahlia..hehe. Tapi tuh la silapnya satu jerk...Hadiah x sampai-sampai...aku ingatkan apa la masalahnya.Rupanya hadiahnyer sekarang ada di Pejabat Pos Mantin sebab posmen tuh x dapat nak masukkan dalam peti mail aku.hahaha..gila sedih...so tuh yg dia bagi notis ni...cuber tengok....

ni la hadiahnya..comey tak?


adoi..dapat dah notis suh amik bungkusan.....padan muka aku!!
esok2 jer la aku g Mantin...

2) Aku dapat Memo Pad dan Penanda Buku versi My Blue Retro Van dan aku adalah peserta yang bertuah namanya mahu di cabut...hehehe...happy gila...tak caya? cuber korang tengok senarai pemenangnya. Pastu aku check kat mali box aku kat bawah block aku...ini lah dia...


ni la dia suratnyer dah sampai....
sekali bukak ada ini....


jeng jeng....inilah hadiah giveaway saya dari Blue Retro Van
 terima kasih bebanyak yer...saya sungguh teruja...hehehe

3) Yes..yang ketiga adalah hadiah early birds kerana join contest Berapakah Harga Baju Saya? dari Mediha Omar. Hehehe yang ni..saya join jer sementara takder org lagi nak join..Saya adalah peserta pertama Contest ni.dan saya pon apa lagi join la.masa tuh tengah gila nak join-join contest ni semua...sekali tuh Cik Mediha shout kat shoutbox saya dan beritahu saya dapat reward early birds..Rewardnya adalah Shea Butter Mini Hand Cream....wah best gila...hehehe...mahal tuh $26.00 dolar beb...yang saya tengok dalam website dia lor...hehehe
hehehe...inilah rewardnya..Shea Butter Mini Hand Cream...korang bacalah descriptionnya sendiri..ataupon korang pegi website dia..klik SINI. Saya tak sabar nak dapat hadiah saya ni...terima kasih yer Cik Mediha..

Shea Butter Mini Hand Cream

A super-smoothing--and best-selling--synergy of 20% Shea Butter, honey and sweet almond extract, blended with the light and alluring aromas of jasmine and ylang-ylang essences. Texturally pleasing balm glides on and miraculously absorbs to help heal and protect dry or dehydrated skin. Anti-oxidizing vitamin E helps nourish. Invites even the most hard-working hands to a fresh beginning.



Terima kasih yang tak terhingga kepada mereka-mereka yang berhati mulia ini...huhuhu..saya sangat teruja...dan korang semua pon teruskanlah menyokong mereka yer...

ok bai!

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment