~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Thursday, June 17, 2010

Pintu Tercabut? waaaa!!


Salam readers~~~

Hari ini sungguh menggembirakan hati aku...sebab aku dapat laksanakan latihan memandu dengan jayanya...yes tanpa ada cikgu di sebelah aku...bagus sangat-sangat..barulah aman nak memandu..dalam litar jer la..Cuma ada cikgu yang memerhatikan aku dari jauh dan dia suruh aku memandu dengan sendiri...naik bukit, parking, tiga penjuru. Best dan sungguh seronok memandu sebab segalanya aku ingat dan lancar dan sebab gear kereta ni tak keras macam kereta-kereta yang lain boleh tak bagi saya naik kereta Viva?kedekut betul....


p/s: alamak kasut saya dah ada rupa macam buaya...Sabtu nanti nak pakai kasut per? adoiii...belajar memandu sampai mangap dah kasut saya ...cuber korang tengok...huhuhu nak kena beli baru la camni...

Dan hari ini juga saya sudah settlekan masalah payment yang tak masuk dalam record diorang tuh..alhamdulillah hari ini aku sungguh bahagia...dan cikgu yang monitor aku masa jalan-jalan di jalan raya pon tak banyak bunyi dan dia suka bagi markah penuh kat aku..yes...baik sungguh cikgu ni..maaf saya xder duit nak banjer cikgu makan....hehehe...Dan aku pon booking la QTI pada hari Sabtu ni (test yang di jalankan oleh cikgu-cikgu memandu sebelum aku layak amik Test JPJ). Sebenarnya aku nak amik hari Jumaat esok...tapi aku takut kalau-kalau aku ada buat silap...ni yang nak hafal balik semua teknik-teknik memandu ni...hehhe...aku fobia sikit dengan test...

Dan nasib baik hari ni x ikut cikgu yang sorang ni follow naik van--sebab van dia dah penuh....karang masak aku di bawa pusing g Bangi dulu sebelum ke kolej aku...haha....dan cikgu lain yang hantar aku g kolej boleh la plak dia nak ajak aku g makan sekali dengan dia...ishh x mahu ar...kesian dia buat muka kecewa...tapi apa nak buat...ADA AKU KESAH? hahahaha....

Tapi terkejut plak aku bila aku balik ke hostel aku...pintu rumah terbukak dan ada kasut terselit di antara pintu...aku bajet ada org terlupa and tak sengaja selipar terselit kat pintu....rupa-rupanya tombol pintu yang kat bahagian dalam tuh longgar dah dah loose...macam dah nak tercabut..takpe-takper sok aku g sound abg maintenance suh tukar tombol...hehhe..


see..dah nak tercabut dah kan...??

Balik-balik je aku on FB dan jugak menatap blog kesayangan aku nih..huh..rindu rasanya...kat blog aku..ngeh ngeh ngeh...aku pon apa lagi layan la citer Eagle Eye, Up dan jugak Jangan Pandang Belakang Congkak...tenks kepada Mrs Akeboshi sebab dia ada koleksi movie yang banyak sekali...nanti kalau dah ada citer Karate Kid saya mau nonton ya di external awk ni?hehe...yess..saya sayang Mrs Akeboshi..haha..sila cepat balik..perut saya dah lapar ni...hehe..:)

Baiklah..
Mahu proceed tutorial StaadPro saya..
bai!


0 loves for Ah Moy:

Post a Comment