~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Monday, June 21, 2010

Myfaheem.com ada SURPRISE sempena HARI BAPA

Salam readers~~

Akhirnya setelah men-restart Acer Aspire 5050 saya sebanyak 5 kali dalm satu hari ini akhirnya saya dapat la menjoinkan dalam contest yang baru saja saya jumpa ini. Myfaheem.com mengadakan satu surprise sempena hari bapa kalau berjaya akan dapat hadiah la apa lagi kan. Myfaheem.com sedang mencari 4 pemenang iaiatu (3 pemenang + 1 referrer tertinggi).

comey kan banner web Myfaheem.com? Sila klik sini tuk Join Contest. 

Saya dapat tahu contest ni pon dari Cik Dahlia. Maka refferral saya ada Cik Dahlia. Maka korang-korang yang tahu contest ni melalui saya, maka Ah Moy adalah referrel korang. Ingat tau, saya adalah referrel korang. Jangan lupa. 

Cara-cara nak join contest ni senang jerp:

#1 Sila buat entry bertajuk ' Myfaheem.com ada SURPRISE sempena HARI BAPA' dan tinggal link anda di ruangan komen di sini

#2 Promosikan link contest Myfaheem.com ni untuk merebut hadiah bagi refferrer tertinggi (Faheem akan rujuk pada GET CLICKY atau NUFFNANG untuk menentukan pemenangnya).Macam mana nak nak promote? Korang semua boleh buat macam-macam cara dengan memasukkan link contest ni di akhir setiap entry korang atau korang nk buat banner sendiri pon boley atau apa-apa sajalah asalkan membuka peluang kepada visitor korang tuk click pada contest ni. 

#3 Tarikh tutup akan di beritahu kelak. Sila lah merajinkan diri anda melawat ke sini.

#4 Ada hadiah tambahan tuk peserta PALING AWAL.

#5 Pemenang akan ditentukan melalui CABUTAN oleh Faheem yang kecil tuh. Harap-harap saya menang la yerk.

Baiklah saya pon nak mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada kawan-kawan blogger saya dan jugak follower-follower saya kerana telah menyokong saya selama ini. Saya berharap anda semua berusaha dengan lebih gigih untuk menjadi Blogger Malaysia yang berhemah dan berbudi bahasa. Terima kasih kepada anda semua yang sering melibatkan dalam aktiviti-aktiviti yang di anjurkan oleh blogger Malaysia seperti Myfaheem.com dan ramai lagi.

Akhir kata, semoga saya menang dalam contest ini. Faheem, sila pilih saya ok. Terima kasih,
Itu saja saya mampu ucapkan.

Nak dapat Acer Free?? Sila teliti syarat-syaratnya di 'Hidup Untuk Memberi' dari Denaihati. 

ok bai!

2 comments:

  1. checked! gud luck..makasih sudi join :)

    ReplyDelete
  2. yerp---mekasih..hehe..harap-harap saya menang la yerk...

    ReplyDelete