~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Monday, June 21, 2010

Design Week!! Coming Soon..

Salam readers~~

Hari ini saya memulakan hari Isnin saya dengan kelas Water and Environmental Engineering dengan Lecturer Baru. Happening ker? haha..macam mengantuk di awal kelas adalah.Well kita akan bercerita lebih lanjut tentang lecturer baru ini, Dr.Md Rowshon Kamal ini. Hensem ke? haha..korang pk la sendiri..Cuba teka dia asal dari mana? 


saya suka dan sayang nota saya..see...siap lukis-lukis lagi..
sebab tuh saya cuma pinjamkan nota pada org yg saya berkenan jerk..hehe
jgn marah...

Lepas jer habis kelas WEE, saya pon temankan la Cik Yati pergi check result. Kami pon sama-sama check result. Bukan main dia risau akan Subject Geomechanic dia, rasa macam lebih dari 5 kali dia check result board kat Blok A5 tuh. Hee...sampai terpusing-pusing kepala saya. But, sambil saya bosan menilik kertas result yang di tampal di dinding saya ada terpandang satu poster. Sungguh menarik!!

Poster Design Week yang di anjurkan oleh School of Media Arts and Design (SOMAD--ada serupa macam So Mad tak?) dan jugak oleh Academy of Architecture and the Visual Arts (AAVA). Kalau dari dulu course ni ada confirm saya masuk. Tapi dah agak terlambat kot saya nak apply tuk course ni sebab lepas ni saya nak g kahwin.Hehe jangan marah.

Apa yang menariknya Design Week ni, ia akan berlangsung dari 26-31 Julai 2010 yang berlangsung selama 5 hari. Dan kepada seluruh pelajar Legenda, silalah dapatkan borang penyertaan di Reception Counter (Lobby)..tak pon usha jerk Khor (012 913 7246) dan jugak Aloysius (016 412 4563). Well saya tidak dapat memastikan sama ada penyertaan ini terbuak kepada pelajar Legenda saja atau pelajar di luar Legenda leh join ke tak. huhu..Ini saja maklumat yang saya perolehi. Lain-lain hal, esok-esok jer la saya tanya. Hehehe..

If you are crazy, creative, confident or not, you're so invited to this workshop: 

Design Workshop
Day #1 Graphic Design
Day #2 Photography
Day #3 Animation
Day #4 Exhibition
Day #5 Awards

*Limited seats open for registration at Early Bird Rates


ini la posternya...saya ingat nak jer cabut poster yang ada kat board tadi..nasib baik cik yati bagi petunjuk arah suh amik form kat reception counter..ahaha..sengal kan ada student mcm saya...

Macam yang kita sedia dah tahu, workshop masa design week ni ada 3 iaitu graphic design, photography dan jugak animation. Tapi harga lain-lain mengikut kategori macam kat bawah ni. Sila ambil perhatian ya:

Early birds (sehingga 20hb Julai 2010)
# 1 Workshop-RM50 (1pax) *pilih salah satu workshop saja
# 3 Workshop-RM100 (1pax)

Normal Price
# 1 Workshop -RM65 (1pax)*pilih salah satu workshop saja
# 3 Workshop -RM120( 1pax)
# 1 Workshop (group) -RM150 (3 pax)*pilih salah satu workshop saja
# 3 Workshop (group) -RM300 (3 pax)

Dan kepada pelajar kolej saya yang berminat, tak kesahla amik course apa pon, asalkan yang betul-betul berminat, sila lah mendaftarkan diri dengan kadar segera kalau anda nak harga early birds. Sebab saya rasa saya pon nak join. Tak kesahla harga early birds ke harga biasa. Saya akan cuba hapdate perkembangan Design Week ini.

Dan jangan lupa dapatkan borang pendaftaran di reception counter ye dan bayar cash kepada mereka-mereka di bawah ni:
                                       $$ Khor - 012 913 7246
                                       $$ Aloysius - 016 412 4563

Ok. selamat menyertai...kalau nak muka anda terpampang di blog saya silalah join Design Week Event ni ya. Terima kasih.

Bai!

Anda suka nak baca lagi? Mungkin Entry di bawah ni menarik minat anda. Silah baca

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment