~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Monday, June 21, 2010

Baby and Me GIveaway

Salam readers~~

Saya join giveaway lagi..yeay..sungguh seronok..inilah hobby saya. Join giveaway dan contest..Inilah dia badge giveaway ni..kalau nak join sila click badge ni ya dan ikut syarat-syarat yang telah di tetapkan. Terima kasih keapda Puan Nia yang rajin dan sungguh baik hati mengadakan giveaway ini. Dan saya sangat-sangat familiar dengan animasi dari badge Puan Nia dan saya saya agak ia adalah hasil Kreativiti Emila Yusof. Yes, saya sungguh pandai, dan saya pon sangat suka akan hasil karya Puan Emila Yusof.



Baby & Me

Giveaway ini bermula pada 14hb Jun 2010- 14hb Julai 2010. Silalah cepat-cepat men-joinkan diri anda dalam giveaway ini. Dan kalau dah menang tuh buat la posting pasal victory anda kan. Ada syarat-syaratnya kalau nak join giveaway ni. Sila baca ya:

Syarat-syarat wajib:

#1  Tampalkan badge Giveaway ni kat sidebar blog korang. Dapatkan coding ni di sini.
#2  Tinggal maklumat ini di ruangan komen entry giveaway ni. Kat sini


Nama (nick) :
Blog URL:
E-mail:


Syarat-syarat tak wajib (kalau tak ikut syarat-syarat ni masih layak tuk join giveaway)


#1  Jadi 'follower' blog ini dengan 'Sambung Rakan Google - extra 1 pusingan cabutan akan diberikan, takde paksaan ya, kalau suka blog ini, sila la follow :)
#2  Jadi follower twitter (unlisted_one) - extra 1 pusingan cabutan akan diberikan, ni pun takde paksaan.

Jika anda mengikuti semua syarat-syarat yang di berikan sila maklumkan info di bawah kepada Puan Nia di ruangan komen blog beliau: 

Nama (nick) :
Blog URL:
E-mail:
Nick anda Follower Blog :
Nick anda Follower Twitter:


Selamat mencuba dan semoga berjaya!
Bai!

2 comments: