~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Tuesday, June 22, 2010

Good Morning Mantin

Salam readers~~

Yes, pagi lagi dah terfikir nak terus berblogging. Dalam kepala otak masih tak boleh singkirkan perkataan 'blogging'. Yes! ini tandanya saya di ambang menjadi blogger teggar. Macam blogger-blogger terkenal kan. Ala korang macam la tak kenal sapa ek. Lu pikirla sendiri! Tak leh cakap banyak nanti kena saman! 

sila bercakap dengan tangan yer!



Baiklah memulakan hari yang indah ini, saya minta maaf kepada follower-follower dan juga rakan-rakan blogger sekalian kerana saya asyik Syok Sendiri (fenomena SS) dengan kegiatan contest dan giveaway saya ni. Biasalah, saya dah ada menang beberapa contet maka saya sangatlah teruja sementara saya tak sibuk. Dan ini adalah hobi baru saya. Dan kepada pengunjung-pengunjung blog saya, terima kasih kerana anda masih sudi dan terbuka hati nak follow blog saya sampai mencecah 172 follower setakat ini dalam masa kurang dari 2 bulan. haha! macamlah hebat sangat saya ni  kan. Tapi saya sangat menghargai follower saya.Eh tak tak! saya belum nak bukak contest lagi. Fulus takder lagi. Nanti saya dah kaya sikit baru saya buat contest mcam contest-contest yang saya join ni ok.


Hari-hari yang berlalu semalam, mahu saja saya recall. Nasib baik saya ada snap pic-pic dai hp saya. Well saya tahu hp saya blur bila snap gambar. Tapi ini saja yang ada nanti Nuffnang saya dah banyak, saya cash out la beli Camera Digital yang best-best ok. Semalam, Cik Sukasuki belanja saya makan Nasi Ayam Syahirah. Wah! Sungguh sedap. Dah lama rasanya tak makan nasi ayam tuh dengan kuah kicap, sambal merah dan sup yang sungguh rich! haha memang puas dan alhamdulillah. Terima kasih Cik Sukasuki. Lepas ni anda dah grad, maka tinggallah saya dengan Cik Akeboshi. 

Life must go on!

Lepas makan baru lah saya gerak g kelas. Haha, dahla mula kelas lewat 1/2 jam. Saya datang kelas jumpa Hrithik Roshan eh silap Dr. Md Rowshon Kamal pon kol 2.18pm macam tuh la. Dan kelas kami berakhir jam 4.45pm kalau tak silap. Well, terasa agak lambat kelas nak berakhir sebab dia baru saja nak masuk line cover topik Watershed. Seronok jugak belajar topik kali ni. Tangan saya sungguh suka melukis dan menulis. Walaupon orang lain tidak secerdas menulis dan melukis seperti saya, saya dan Cik Yati Yatai sangat menumpukan perhatian. Ceh! bajet bagus la tuh. 

see..meja saya lah yang paling bersepah masa dalam kelas. sibuk melukis dan menulis. Saya seronok sebab tuh saya rasa saya nak join Design Week Event.


yes! saya dengan tak malunya menikmati Blackcurrent Aloe Vera di dalam kelas. Break time!

ha tuh la! kan dah rosak dah projector tuh..hayyok! tak tahu. Masa ni tiba-tiba jerk projector buat hal. Haha, habislah dia nak suruh kita balik tuh Dr Rowshon oii!!

Yes! Dr Rowshon ni tak suka orang bising-bising dalm kelas dia. Nanti dia suruh get out plak. Tapi Dr Rowshon ni ada satu part dia comel, mungkin tang rambut dia. Saya saja membodek nanti boleh la dapat A+ dalam Water Suject! Dan nanti-nantilah saya bukak story pasal Dr Rowshon ni ok.

Dan akhirnya kelas berakhir, tapi seronok jugak la saya dengan info-info yang diberikan Dr Rowshon. Sila jangan buat hal dgn dia ok, dia ada banyak contact dgn UPM. Yes! Inilah yang saya mahu, seorang lecturer yang banyak contact, tak kedekut dan penting sekali tidak bangga diri dengan project-project yang dia dah pernah handle. Dr Rowshon sila jangan bermegah diri kalau anda mahu menjadi lecturer kesayangan kami. Thumbs Up!

Saya nak pi menjoinkan diri dalam banyak-banyak contest. Korang pon nak join jugak ker? Jom saya sunggest anda tok join dapatkan Acer Percuma! dan jugak melawat adik comel Faheem di Myfaheem.com. Ingat saya Ah Moy sebagai referrel anda. ok.

Ok bai!

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment