~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Thursday, June 24, 2010

GIVEAWAY at F.O.S

Salam readers~~

Salam kepada semua. Yes untuk hari ini saya terjumpa giveaway yang mempromosikan barangan online shop berupa beg buatan tanga, omputih kata Handmade Beg. Sungguh cantik dan sungguh comel. Kalau saya ada duit banyak saya mesti akan beli dengan banyaknya dan di jadikan sebagai hadiah kepada rakan atau ibu dan adik-adik perempuan saya..haha biasalah barang-barang comel macam ni cuma orang perempuan jer yang minat. Lelaki ada volunteer ker?Tanpa membuang bebel saya lagi, mari kita review sekejap beg-beg comel Firdanii Online Shop.Saya tunjuk satu beg dan sila Read More tuk baca lebih lagi.

Oh sungguh comel kan beg ni.
cuber la lihat beg ini sangat cantik kan..oh comelnya..

wah! saya nak ini la ...nnti saya mintak abg saya .hehe

comelnya...oh..hati saya sudah jatuh cinta.

warna-warna beg ini sungguh comel...

wah..inilah backpack yg sangat comel..sesuai untuk kanak-kanak.


yes! sebenarnya, mata saya hanya tertumpu kepada beg ini dan saya sangat la teruja kalau dapat beg macam ni..sangat cool..hehe...

Ok! habis sudah saya berangan-angan dan sekarang mari kita join giveaway. Saya dapat tahu giveaway ini dari blog Rina. Ya! Firdanii ada menganjurkan giveaway. Harap-harap saya akan menang dan dapat la beg macam di atas ni. Memang mahsyuk kalau saya dapat beg macam ni. Takder jual kat pasar malam ok...Nak join sama? Klik pada banner di bawah. Untuk join giveaway ni, ada 2 kategori yang mesti kita join. 

Yes! Klik sini

KATEGORI 1: BLOGGERS
1. Link kan blog Firdanii di blog anda.
2. Be a follower.
3. Buat post (satu entry) bertajuk ''GIVEAWAY at F.O.S'', pastikan anda letak banner di post dan ajak ramai2 masuk... =) Jangan lupa letakkan link blog http://firdaniionlineshop.blogspot.com/ pada entry tersebut.
4. Lastly, email kami( firdanii88@gmail.com), untuk kami linkkan blog anda juga, dan beri komen/pendapat anda tentang barang jualan dan design blog kami ...

Hadiah: 3 bloggers bertuah akan menerima hadiah bernilai RM 60 seorang.

KATEGORI 2: BUYERS AND OTHERS (*yang xpenah bli pun boleh join..)
1.Be a follower.
2. Then email kami ( firdanii88@gmail.com) untuk beri pendapat/komen anda terhadap barang jualan dan design blog kami.

Hadiah: 3 orang bertuah akan menerima hadiah bernilai RM 20 seorang.

Pemenang dipilih berdasarkan cabutan bertuah,dan namanya akan diumumkan di blog ini nanti.Sekiranya anda bertuah dan menjadi pemenang, sila emailkan kepada Firdanii Online Shop, nama dan alamat anda untuk tujuan ''pos hadiah'' .. =)


Jom ramai-ramai masuk giveaway ni. Apa lagi jangan lupa beri kredit kepada saya, ala tak susah pon cuma buat macam contoh ni je. Contoh: Saya dapat tahu giveaway ini dari blog http://syukornurul.blogspot.com. 

Ok! Bai!

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment