~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Thursday, June 24, 2010

PINKLOLIPOPS 1st FREE GIVEAWAY

Salam readers~~

Yes saya join lagi Free Giveaway dari Pinklolipops.blogspot.com dan hadiahnya cukup la menarik. Saya sangat la suka. Yes! Anda sungguh baik hati Puan Ayu Rosly. Saya haran anda akan pilih saya sebagai pemenag. Harap-harap anda akan pilih saya yerp. Mekasih banyak-banyak kerana membuat giveaway yang sungguh senang nak follow. Hehehe. Lain kali sila buat giveaway macam ni lagi ya. Saya sangat suka.

inilah header blog Pinklolipops.com


Saya ada beberapa cadangan buat Puan Ayu Rosly, kalau ada rezeki lebih Puan Ayu Rosly boleh la buat header dan badge yang menggambarkan identiti blog puan. Yes! Dan rekaan-rekaan manik anda pasti akan mendapat perhatian dari org lain dengan first impression. Dah itu jerk dan saya cadangkan anda boleh la refer pada Wansteddy Studio, mana tahu ada design yang cantik-cantik ke tuk represent diri anda? hehe..

saya sangat sukakan mesin jahit ni, berapa ek harga dia? saya pon nk mintak satu kat abg saya la.

So far saya sangat sukakan hadiah giveaway anda, wah sangat2 lah mahsyuk. Lain kali leh la buat hadiah baju kurung Japanese Contton macam yang anda tunjuk masa attend Sewing Course. Cantik kainnya. Saya sangat suka. Ada rezeki lebih saya nak cuba la order dengan anda. Ya, doakan saya menang ya kawan-kawan.

dan kalau saya boleh pilih hadiah saya, saya nak pilih yang ini untuk emak saya. Boley tak?

Dan korang join lah sama dalam persaingan sihat ni. Jom kita sama-sama memeriahkan blog Puan Ayu Rosly ni. Hehe.. Biar gempak. Oleh itu mari ramai-ramai join contest ni.

Saya tagkan Giveaway ni kepada Noie, Yuyu, dan jugak Coben

ok bai!

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment