~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Tuesday, June 22, 2010

Contest Bergaya Dengan Baju

Salam readers~~

Saya join contest lagi...yeay...sungguh seronok dengan hobi baru saya ni. Hehe. Dan kali ni Cik Candy Dandy buat contest Bergaya Dengan Baju. 

sila klik banner rasmi contest ni kalau nak join contest ni..jom join.


Sebenarnya saya dah lama dah edit pic baju ni. Tapi tuh la asik tak sempat-sempat jerk.Saya agak sibuk menguruskan project-project yang terbengkalai. haha bajet handal la tuh. Baiklah tanpa membebel lagi, mari saya tunjukkan baju yang saya nak bergaya sangat tuh. 

Jangan terbeliak mata ya..hahaha..ah! konon cun plak...

Haha..inilah baju yang saya nak gayakan. Ala ni gaya santai seorang pelajar Degree dalam bidan Kejuruteraan Awam, Baju ni di gayakan dengan penuh relaks dan freedom. Gambar ni di snap ketika saya seang memonitor junior saya buat kerja. well saya yang buat keje sebenarnyan..tak gitu? Saya sangat sukakan baju saya ni dan hari-hari peluk cium baju ni. Haha...kenapa saya cakap macam ni? Sila baca sebab-sebab nya:

1. Baju ni cover punggung saya.---haha, saya suka baju ni sebab dia panjang..tengok la cover sampai ke punggung. Confirm tak nampak spender terkeluar kalau saya membongkokkan badan saya. Ala, korang bukan tak tahu, zaman sekarang ni, ramai sangat pompuan-pompuan bertudung paki baju terlalu pendek sampaikan bila menunduk sikit pon dah terkeluar suar dalam masing-masing colour rainbow plak tuh. Sila semak diri masing-masing.

2. Baju ni ada pic kucing--perasan tak pic kartun kucing kat depan tuh? haha..comel kan..Saya sangat suka kucing dan inilah sebabnya bila nampak jer baju ni saya terus beli. Saya akan pakai baju ni ke mana-mana saja, baik ke pasar malam, ke kelas, pegi dating or ke mana-mana saja. Tapi one time at one event jer la.Tak leh pakai hari-hari..Seminggu sekali saja.Tapi kalau dah nak pakai sangat baju ni,saya hentam saja kerana saya pedulik hapa dengan kata-kata orang.

3. Baju ni abg sayang sayang belikan--Yes, baju ini menjadi kesayangan saya disebabkan abg sayang saya yang belikan. Oh! I am so in LOVE with you la abg. Sebab tuh cyg akan buat apa saja tuk abg. Thank you. Psst abg...nanti cyg nak beli baju lagi mcm ni ley tak?(p/s: suka hati saya la nak kecoh ke tak nak kan...haha)

4. Saya confident dengan baju ini--saya sangat confident berhadapan dengan orang bila saya pakai baju ni. Well, baju fav la katakan. Saya akan simpan baju ini sebagai kenang-kenangan saya. 

5. Harganya Murah, RM10 jer!!---yes, harganya RM10 saja dan sangat-sangat la murah dan sungguh berbaloi. Haha, saya akan suruh abg saya belikan lagi baju mcm ni. 

Yes! saya sangat bahagia dengan baju ini sambil di gayakan dengan penuh relaks. Saya ni jenis yang ok saja dan pakai hentam Maka dengan baju ini saya tak perlu lah nak leceh terlalu bergosok sebab baju ni tak perlu di gosok sangat. Ready to wear la.

Baiklah! saya sedar gaya saya tak segempak mana, tetapi saya sangat menhargai baju ini dan saya harap sangat ada baju macam ni lagi dan confirm saya akan paksa abg saya beli sedozen baju macam ni. Haha. kesian abg saya, Baiklah cyg janji cyg tak nakal-nakal.

Kepada Cik Candy Dandy, saya berharap saya akan menang contest ni. Dan saya nak merasa hadiah yang bakal di sediakan kepada para pemenang. Korang nak menang Laptop Acer Tak? Teruja sangat masuk CONTEST ACER FREE ni....kalau anda jenis tamak nak masuk semua contest macam saya, sila kejar Adik Faheem di Myfaheem.com. Hadiah lumayan. Ingat Ah Moy sebagai referrel anda. Terima kasih.

Bai!

2 comments: