~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Sunday, June 20, 2010

Burger Daging Double Special dan Cicak??

Salam readers~~

Saya kembali lagi dengan beger daging duble special...hehe...saya sungguh lapar malam ni setelah penat ber blogging..maklum la memerah otak memikirkan entry yang best-best actually tak jugak...hehehe. Saya pon pergi la beli beger kegemaran saya di kedai beger kat belakang hostel saya...saya order macam biasa la sambil mata saya mencari-cari abg beger tuh....adehh!! abg beger tuh ada plak...lepas order cepat-cepat saya pegi cari port nak tunggu beger siap...

Siap jer saya terus hulur duit kepada abg yg lagi satu tanpa memandang abg yang tengah buat beger tuh.Ala korang mcm tak tahu saya tak suka la org lelaki sengih-sengih kat saya nanti saya perasan plak...lagi pon abg beger yang tengah buat beger tuh sebelum ni sibuk usha saya cet! kan saya dah perasan...so malu la la saya dia asik tenung muka saya sambil sengih-sengih..ishh ngeri plak kan..org lelaki memang selalu macam tuh ker? sila tanya diri anda sendiri ok...

Dan saya cepat-cepat menuju jalan pulang sambil usha-usha kereta-kereta yang tersadai di parking sepanjang blok hostel Legenda...hurmm...gila kaya dak-dak kolej aku ni..kan saya dah cakap..confirm anak-anak Dato' diorang semua ni...

Saya pon meneruskan la hajat saya makan beger...aummm..sungguh sedap sambil sudu dan garfu di tangan saya makan dengan kenyangnya..mesti koang pelikkan saya makan beger dengan sudu garfu..saya dah kena gelak dengan Cik Diba...haha...well...saya senang pakai sudu dan garfu..tak tahu kenapa...dah habit la katakan..lepas jer habis makan saya pon nak la buang sampah kat dapor...sambil saya masukkan sampah dalam plastic tetiba plak ada cicak merayap kat kaki saya..menjerit la saya...sambil geli-geli.....eeeeeee....saya cukup geli dengan cicak...well geli-geli pon masih berani nak halau cicak ok....takder la sampai 1m lompat tinggi sebab geli keterlaluan dengan cicak...

hehe....ntah mana datangnya cicak2 tuh semua...

ok bai!


0 loves for Ah Moy:

Post a Comment