~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Monday, June 7, 2010

Best Bits of Project Alpha Season 2



Salam readers~~~

Dan Good Morning Alpha Project!!

Wah!! ni last instant cash blogging ni...adoii..harap2 dapat la ah moy kali ni kan....nak jugak merasa...huhu....bagi I can boley tak? boleh la....

Akhirnya Alpha Project Season 2 dah pon sampai ke penghujungnya...kali ni beliau nak aku menceritakan tentang favourite moment dari Season 2 ni...Hehe...ni aku nak cerita, aku paling minat moment masa Redmummy dan jugak Jojo Struys menemuramah Azwan Ali masa Majlis Penuh Rahsia nya...huhu..dengan mulut Azwa Ali yang penuh dengan "Amboi! Amboi! Amboi!! Ada aku kesah?!!"...haha...cukup buat aku tergelak...suka tengok Azwan Ali yang over gediks...dan jugak penuh gaya dan penuh duit dalam poket beliau nk buat Majlis ni...ala duit dia kan..." ada aku kesah??!!"...

Aku nampak jugak masa tuh muka Jojo macam bengang dan tension sikit nak temuramah si Azwan Ali. Nasib baik a Si Redmummy ada, boleh take over sementara Jojo menenteramkan diri beliau...hehe..Redmummy ni pon sporting dan dia nyer soklan dan komen pon memang lepas...memang best la tuh bila bertemu dengan Azwan Ali...hehe....


Aku paling ingat masa Redmummy cakap kat Jojo, masa tuh Azwan Ali takder ( dia bz makeup lorr), " aku tak boleh la nak baca blog dia tuh, asik nak maki orang jerk" ...hahha...dapat ko setepek...aku pon dah baca blog Azwan Ali jugak...memang pening kepala..kali terkahir aku baca blog Azwan Ali ni, dia dok komen pasal Mummy Mentor ni...haha..korang paham-paham jerk la sapa ek...malas nk citer lebih-lebih..kang kena saman....korang nak baca...baca SINI..


Ni la dia Azwan Ali posing masa Majlis Penuh Rahsia Azwan Ali...majlis apa pon aku tak tahu la...nak follow cerita dia dalam blog dia ni...Jadi pada masa akan datang..harap-harap Azwan Ali ni join la Alpha Project Season 3 plak kan...hehehe..fuh semakin meletop-letop la blog ko wahai Azwan Ali..Si Laser No 1 Malaysia...hehee...

Well apa-apa pon syabas kepada Alpha Project kerana telah menyemarakkan lagi dunia blogging kami..Tahniah dan semoga Season 3 AKAN DATANG dapat bawak TUAH pada Ah Moy....hehhe....

Adios!!!
Enjoy Video2 ni sumer....:)





Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment