~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Wednesday, May 12, 2010

" Saya tidak boleh terima"

Bahang semalam masih lagi belom padam...tu pasal aku terjanh Berita Harian dan jugak Harian Metro seawal jam 7.20 a.m. Antara yang menjadi tumpuan adalah kemenangan Hafiz Hahim vs Joachim Persson malam tadi. Keputusan ni aku terjah kat Berita Harian.

Piala Uber
Indonesia 3 Malaysia 0 
Jepun 3 Denmark 1
Korea Selatan 3 Russia 1 
China 3 India 0

Piala Thomas
China 3 Korea Selatan 0 
Indonesia 3 India 0 
Jepun 3 Jerman 1
MALAYSIA 3 DENMARK 2


Lee Chong Wei  vs Peter Hoeg Gade (21-17, 21-17)
Koo Kien Keat/Tan Boon Heong vs Carsten Mogensen/Mathias Boe
(21-17, 21-19)
Wong Choong Hann vs Jan O Jorgensen 
(20-22, 21-16, 18-21)
Mohd Zakry Abdul Latif/Hoon Thien How vs Lars Paaske/Jonas Rasmussen 
(26-24, 12-21, 19-2)
Muhd Hafiz Hashim vs Joachim Persson 
(21-12, 21-10)

Cuber la tengok reaksi diorang ni....

Hafiz Hashim:  tengokla...aku dapat dah..pasni ko kena basuh baju aku selama sebulan tau Persson...jgn buat2 lupa kita dah betting tadi...yang ko sengih2 kenapa?

Persson:  Ae aku tadi mcm nak terkucil la masa penentuan last point..lek ar...ermmm...ko suh la mak ko basuh baju ko...aku nak catch up flight aku balik Denmark ni..jumpa aweks...haha



Hafiz: Wei geng...aku menag wei...haha..Persson dah kalah, apa lagi ko kumpul la baju busuk yg dah sebulan terperap kat dia.Kalau dia x nak basuh, ko cakap je kat aku, biar aku tibai dia dgn raket aku ni.ni raket keramat ni...

Chong Wei: Ok set..nnti aku bawak baju kotor team kita..setiap seorang 3 bakul klu x silap..ada dah dalam bonet bas sponsor kita...haha..bau dah macam longkang kot..haha

Jeng Jeng Jenggggg!!!

Tapi dalam hot-hot dan berpeluh2 merai kemenangan..rupa-rupanya ada lagi hot yang aku x tahu...huhu..sebb aku baru nak baca paper maa...nak tahu lebih lanjut klik sini



kejaddian ni berlaku masa dia dan Mohd zakry Abdul Latif kena live interview oleh stesyen tv tempatan ( kenapa x cakap terus jer tv mana - kan senang) lepas kalah dgn Jepun ( Kenichi Hayakawa-Kenta Kazuno ) dengan mata 21-15, 21-12 pada perlawanan peringkat Kumpulan B saingan Piala Thomas

tapi dlm masa ngah interview tuh, tetiba plak ada la penonton tunjuk isyarat lucah(x tahu plak apa rupa bentuk isyaratnya) kat dia, tu yang Fairuzizuan cuba nak meluru ke arah org-org tuh ( rasa-rasa nak bagi penumbuk kot)....tapi nasib ar Rexy, coach dia n Dato Syed Abu Bakar Abdullah ada nak stop....( aku dah terbayang sign no entry jerk ni)

Lepas kejadian tuh, Rexy plak kata 
"

Kata Fairuzizuan, “Saya memang tak boleh kawal diri bila tengok ada penonton bagi isyarat tidak elok kat saya. Kalau diorang nak ‘boo’, saya boleh terima tapi bagi isyarat mcm itu saya dah tak boleh kawal diri. Kalau kami main di luar negara, kami lebih dapat sokongan positif berbanding di sini.”

Pulak dah!, dia cakap mcm tu...hurmm...apa-apa jer la...yang penting jgn emosional ok..bawak2 bertendang..eh eh...bertenang...

p/s: semua sumber2 dalam entry aku ni...aku cilok kat Berita Harian...huhu...korang terjanh la sendiri...

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment