~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Tuesday, May 11, 2010

apa?


time: 4.36 a.m
Mata celik..tersedar kol 4.....
nak tido balik..boleh plak tertekan SINI

cam mamai jup
per aku buat ni...
TIDO balik...

ok.bai!

time: 4.00 p.m.
penat..nanti aku smbung cerita...
nak tido....

bai!

dah bgun tido baru update ok...daa
pape pon...singgah sini dulu

time : 6.30 p.m.

erghhhhh...dah bangun dah
tapi kena pk nk tgok badminton ker Adamaya...
ingatkan nk tgok Adamaya...tapi ada badminton match..
saat ini... Lee Chong Wei sedang memiat2 telinga Denmark yang di wakili oleh Johnny-bukan-nama-sebenar
hahah

aku x tahu nama dia sapa lor...

memandangkan ia adalah siaran langsung and xder plak ulangannyer
so kena bagi laluan kepada yang utama dulu ok

*psstt: ala Adamaya ada kat catch up tv...boleh follow lagik kan...hehehe

sekarang ni..aku sedang mendengar Cik Makemefresh sedang bersemangat sambil makan mi ngan ice blended yang di beli di Pasar Malam di depan Kolej ( Correction: Kolej Universiti) kami

aku plak?
naper x join sekaki ngak Cik Makemefresh?
huhu...(malu plak nk jawab)
aku nk tgok citer Adamaya jerk

aku malas nk tgok ar...
xper..aku sentiasa folow resultnyer..( Cik Makemefresh kan ada...)
sila jgn ikut perangai aku

antara reaksi Cik Makemefresh
Cik Makemefresh: OOO!!
Cik Makemefresh: EEEE!!
Cik Makemefresh: Masuk...(sambil makan)
Cik Makemefresh: argh..dua splowhhh...
Cik Makemefresh: bertepuk tangan...yeayy (Ah Moy: 'berita gembira la tuh..hehe')

Keputusannya.....
Lee Chong Wei menang...tp x tahu berapa ..haha

Akhirnya....
...dapat tgok Adamaya...
Sedihnya...Adam merajuk arrr...
time ni la si Maya terasa sangat nak di tinggal suami...
ha padan muka ko...ko yg mintak kan

Pastu ...Mika dah kawin dgn Jasmin
hahaha padan muka Dani..siap ternganga lagi bila Dani dapat tahu Mika g honeymoon dgn Jasmin dgn anak2 ...berempat plak tuh di Langkawi...
hahhaha...
pastu BERSAMBUNG...
tengok esok plak...

mlm sikit nk catch up tv...haha

nak makan ...LAPOR...

time: 11.07 p.m.

fuhhh!!!! penat sungguh
cehh..mcm aku plak yang main badminton dalam perlawanan merebut Piala Thomas dan Uber 2010 padahal Wong Chun Han, Zakhry n sapa tuh pasangan dia ( mcm adik beradik kan) and Hafiz Hashim yang bermain dengan bersunguh-sungguh.

ada Cik Makemefresh, ada Cik Durian Jawa dan jugak Cik Sukasuki bersatu bersama Ah Moy menonton perlawanan suku akhir...seronok...siap kibar2 bendera (bantal busuk Cik Makemefresh sebenornyer) lagi...hehehe

memang bersorakkkk sakan la kami....
suka dan mulut (mcm biasala kan) mengomen sana sini....
perlawanan sekarang adalah sengit antaran Malaysia dengan Denmark yang di barisi Paaske, Persson n sapa2 lagi tah (manalah aku nk ingt---tapi ada sorang tuh yng hensem masa lawan dgn Wong Chun Han----hehe)

aku dah surrender dah selepas Cik Sukasuki daripada menonton Hafiza Hashim ( Correction: Oooopss..silap plaks, Hafiz Hashim--hehe--maklum dah masuk air ) yang ada kaki panjang tuh...so aku nak terus tido la...hehe. ala esok2 la aku citer pasal hari ni...

ala pasal hari pertama aku ke kelas memandu...

ok. bai!

p/s: ha? apa? ooo.....tidoooo

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment