~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Monday, April 19, 2010

Aku ingin kau kembali....




Matahari....
Kenapa mesti kau lari?
Kenapa mesti kau hindari?
Diriku yang kini memerlukan cahayamu....

Kau selalu pergi....
Tertutup oleh awan-awan hitam
Terlindung oleh turunnya hujan yang tak henti-henti...
Aku lemas
Aku bosan
Aku rindukan kehangatanmu...

Aku ingin berlari di padang hijau luas
Aku ingin mengejar rama-rama waktu petang
Sambil di sinari cahayamu

Aku ingin kau kembali
membenarkan aku berlari riang
Aku ingin kau kembali.....



0 loves for Ah Moy:

Post a Comment