~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Wednesday, March 10, 2010

Dia buat Aku Tak bOleh tIdo!!!

Salam, dah lama jugak la aku x update blog aku. Nak tahu sebabnya? Sebab-sebab aku tidak berkesempatan meng-update blog aku adalah seperti berikut ( cet skema la plak):

  1. Bz sebab banyak sangat kerja - CMID (Construction Management Integrated Design). Kena present weekly, hurmm bosan dowh. Terpaksa la jugak.
  2. Blog aku dah bersepah dah >> tak tahu apa aku dah buat dgn blog aku. Tahu2 jerk dah jadik mcm tong sampah.
  3. Lepas tuh, nk up date blog, kena la selalu ikut mood aku. Kalau aku tgh hangin--xder maknanyer la aku nk update blog aku.

Tetapi,baru-baru ni, ad sesuatu yang telah membuatkan aku terasa betul-betul bersemangat nak menjadi blog tegar. Nak tahu? Baca di bawah.

  1. Sebab Nuffnang --- Member sekola aku ada blog sendiri, dan dia telah mendapati dirinya sangat untung, sebb Nuffnang dah send cek kat umah dia. At least ada la jugak hasilnya kalau kita rajin. Nak-nak lagi dia tuh blogger tegar. hehehe.. jgn marah ye Intan. Aku pon seronok arr dgr, tulis, tulis, tulis punya tulis, tahu2 cek smpai rumah. Tapi dengan syarat la, kita kenala reg nk jadi ahli Nuffnanger. Kalau tak mcm mana nk dapat duit kan. Tapi kena la banyak bersabar. (Aku ni dah kaki baran jugak---sabar Wawa, sabar)
  2. Sebab, sebab, sebab-----xder sebab lain lagi dah. Cuma nak dapatkan duit jerk.Hehehe. Mata duitan betul aku nih. heheheh....( Cyg windu abg)
Well, hari ni aku agak pening kepala selepas pulang daripada kelas. Dalam pening kepala aku pon, aku masih teringat-ingat cerita kawan lama aku yang tidak pernah aku tegur masa di sekolah rendah ataupon sekolah menengah mahupon semasa di sekolah Agama di Johor. Hurmm, sebb aku anti lorr dgn dia. Yela, dak baru masuk sekolah aku, dah tunjuk belang plak ( Awak jgn marah ye...). Hehe.

sEtelah mendengar pengakuannya sendiri, aku langsung x boleh tido. Adoi!! Sakit! Sakit! Aku tak boleh la bagitahu sapa nama budak tuh. Dia cumalah kenangan waktu sekolah. Sudah sekian lama dia simpan rahsia ini, rupaya dia ada hati dgn aku. Hurm. Lambat macam siput la ko ni. Apa pon, ko datang la masa majlis kawin aku yer. :)

p/s: aku rindu abg aku. aku akan sentiasa setia dgan abg aku. Cian dia hari ni dia p basuh rumah baru kami di Tanjung Puteri Resort, Pasir Gudang. Ala, rumah kecik jerk. Adios.

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment