~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Monday, June 14, 2010

Tension!!

Salam readers~~~

Minta maaf sesangat sebab ah moy dah lama x update blog ah moy ni...sori la..sebab kelas pon dah bermula...ada dua kelas pagi...kenala settlekan...lepastu hari ni ah moy rasa amatla tension..

1. Kena marah--tak mau la citer yang ni...geram~~~abaikan~~~

2. Driver salah tengok jadual--akibatnyer ah moy terpaksa standby jam 7.40 a.m tuk belajar kereta kat AMN...padahal ah moy dah book kol 3.00ptg..dia poie jemput ah moy pepagi buta....dah la dengan mata mengantuk...terpaksa bangun jugak...bukan nak merungut--masalahnya ah moy dah plan---yer la kalau belajar kereta dengan keadaan mengantuk dan stress--satu ilmu pon tak masuk...

3. Asik fail masa mendaki bukit ---ni satu lagi kes...di sebabkan cikgu ni asik membebel jerk...aku jadik tension...ish nak jerk aku tekan minyak laju-laju pastu brek mengejut..biar cikgu ni tercium cermin kereta kancil ni..hah!cium la ko puas-puas cermin kereta kancil ko yg buruk ni....ish geram plak aku..kang aku di kata menayakan dia plak...

4. terpaksa tunggu 2 jam tuk di hantar pulang--adoi!! dah la frust nak catch up betul2 masa naik bukit...pastu nk kena tunggu 2 jam lagik plak tuh tuk balik ke kolej aku..kepala dah pening..badan dah sakit...

5. Makcik kantin bagi air cincau botol yang dah beku---mcm mana aku nk minum? dah la haus, x makan agik...aku bergantung padan cincau tuh jerk..kena la minum tunggu cair jugak...aku ingtkn biasa2 jerk..rupanya dah ada air batu besar dalam botol tuh...dah la favourite drinks plak tuh..geram aku....

6. Naik Viva ke Kajang dulu baru ke Kolej Legenda--adoii!! bapak jauh...lalu LEKAS HIGHWAY plak tuh...adoii!! aku dah la pening kepala---mau nak hangin jerk.....kenapa la ko x hantor aku ke kolej aku dulu? bukan jauh pon...hish...geram plak ak....plak dah dia bantai ke taman mana tah--pastu lalu shortcut mana tah--ish geram aku--berapa lama lagi nk sampai umah aku?? sabor jerk la...

ishh..geram geram geramm...walaupon cikgu ni cakap and bagi arahan lembut jerk ( xder la kasar mcm cikgu sebelum ni) tapi makan dalam...macam la aku ni dah hopeless sangat nk belajar mendaki bukit while drive...ish...tension...aku rasa cikgu yang garang dan tegas lagi best sebb dia cakap straight to the point..lain kali jgn carik cikgu yang biasa-biasa jerk....mesti dia kuat membebel...

memang betullah!! lelaki ni lebih terrer membebel daripada pompuan...akak AMN  yang aku rasa kuat membebel pon xder la sampai tahap membebel mcm cikgu tuh...

huh!

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment