~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Saturday, June 5, 2010

Gimme Food on Flights (Blog about what dish you’d like to have on flights)

Salam you all kepada readers.....

Dalam asik melayan dan menambah ilmu blogging ni sambil membzkan diri aku....aku terlupa kepada alert Instant Cash Blogging nih...takper la aku cuber jerp...

Dah lama dah aku pikir ke mana aku pikir nk honeymoon nanti.Ececeh, cepat betul nk fikir pasal honeymoonkan..hak hak hak...Aku pikir aku nk g Langkawi....ala dalam negara jugak...save bajet la dan kita mestilah sokong negara kita. Betul tak..Dan sebab tuh jugaklah aku pon mesti pilih Malaysia Airlines (MAS). Sebab hospitaliti dia bagus....ada 'UMPH'...bukan sebab awek cun ok...Dalam flight mesti aku nak makan kan...Aku kan kuat makan..hehe....so kalau dalam flight konfirm sekali aku akan terasa nak makan Mee Bandung Muar...haha...maklum la.....ni la makanan aku sejak aku kecil (bukan makanan ruji). Mi bandung muar ni memang syok kalau makan panas-panas atau sejuk...haha..korang mesti pelik kan dengan cara aku..Aku ni agak tamak sikit punya olang. Kalau tak habis makan mesti aku simpan dalam peti sejuk, esok sambung makan, kira sarapan makan mi bandung sejuk ar..hehehe...tapi syok wei...

aish---sungguh menggoda la you ni...hehehe..tapi kalau korang datang ke muar..konfirm aku tunjukkan mi bandung yang best punyer

Dan aku harap dengan title BEST HOSPITALITY dan jugak WORLD'S BEST CABIN STAFF yang di pegang MAS dapatlah aku merasa MI BANDUNG MUAR dalam flight dia...yang original ok...(hampir2 original pon ok la...).Kalau nak jemput aku sebagai panel merasa mee bandung muar pon ok jugak....haha..ye la nak menentukan tahap ke-original-an mee bandung muar tuh...Ha. aku dah melawat dah MAS nyer website...ha aku jumpa INI. So kalau nk mi bandung di sediakan, boleh la bgtaw dia sehari lebih awal sebelum kita depart....hahaha...bagus...bagus...

"Seperti juga hospitaliti rakyat Malaysia, kami akan berusaha memenuhi segala keperluan dan kehendak pemakanan anda – oleh itu, sila hubungi kami sehari sebelum anda berlepas dan kami akan berusaha menguruskannya"--MAS

jom ngurat awek cun, sambil naik flight MAS

Yang ni HOT, jom layan video Azwan Ali, Redmummy dan Jojo Struys dalam Majlis Penuh Rahsia Azwan Ali.





Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Never go hungry while flying with MAS!

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment