~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Sunday, June 6, 2010

Back To School

Salam readers...
Hari ni aku memulakan kelas pertama aku sesi short sem...huh! baru nak reg pagi ni..nasib baik kelas kol 10.00pg.Madam Hema x marah kan...hehehe....Madam Hema memang baik..tapi dalam kelas tadi dia cakap minggu depan dia MC...hurm,...so xder la kelas..yess...haha..sekali lagi kenakalan pon menjelma..

Sem ni aku registerkan tuk 2 subject saja..ye la dah namanye short sem. Aku amik Wastewater Engineering dan jugak StaadPro Software application..berjumpa lah lagi aku dengan Staad pro nih...Kena install lah balik. dah la besar capacity dia dan semakin la melembabkan aku nyer lappy yang sedia kecil nih...Huish...Apalah agaknyer nasib Structural Element aku sem lepas yerk...Sudah finin kepala ku berfikir dan menusuk2 kesakitan sampai ke hari ini...

comey plak beg ni...aku masuk tadika balik la...

So sem kali ni, aku kena set up balik azam aku (ala setiam sem pon azam sama jerk), kena salin semua nota, dan pastikan nota lengkap..itu sudah menjadi kebiasaan aku...aku suka nota aku kemas dan senang nak baca dan lebih2 lagi menarik dan tebal..time hujung2 sem la nota aku semakin wanted...huish ada plak yang menadah dan yang tidak pernah tahu nama aku sudah jadi tahu dan yang takder no fon aku kini sudah lengkap di directory hp masing2 num hp aku siap dgn fb dan jugak ym aku...wah expert...

tengok la kalau sem ni aku baik...haha..aku nak jadi jahat sikit ( ah! jahat banyak apa salahnyer)

hahaha---nak g camping ke hapa?

Nasib baik petang ni xder kelas..hehehe..maka akan bertambahla kerja-kerja ah moy dan semakin rancak la ah moy menguatkuasakan peraturan diri ah moy..adoii!! boleh ke ah moy follow ni? ( kali terakhir buat jadual diri adalah di tingkatan 5---itu pon buat perhiasan dinding jerk la--hihi)

adios!
bai!

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment