~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Sunday, May 23, 2010

Ahahahahhah---Ah Moy kena ROADBLOCK dengan DIA ni ker??kah kah kah

Kalau korang rabun jauh....pastu ada orang cakap " ada roadblock!" masa korang x pakai tali pinggang keledar...mesti korang cepat2 pakai seatbelt kan...tapi kes kali ni lain.....driver yang cakap ada roadblock kat depan tuh buat bodo jerk...aku heran la kenapa dia cakap ada roadblock kat depan jalan sana tapi tak pasang seatbelt....nk kena saman???

Aku heran la....aku ni rabun...x berapa nak nampak..aku cuma nampak dari jauh macam ada blocking jugak la....tapi warna coklat...so cepat2 la aku pakai cermin mata aku--aku ni x suker pakai cermin mata---apa nk buat kena la pakai cermin mata....

Sekali....LEMBU daaaaaa.....

ADA RUPA MACAM ROADBLOCK kann?? kan kan kan??

CLOSE UP....SILAH BERKENALAN DENGAN LEMBU2 NI YER.....



**Ah Moy memang jakun kalau nampak LEMBU---padahal kat kampung Muar ada banyak lembu kowt...hahahahaha....

Nak tahu cerita lebih lagi pasal Ah Moy pada hari semalam (23.5.2010) dan jugak hari ni (24.5.2010)??
Korang follow la Ah Moy and Ah Moy akan ceritakan banyak2 lagi...
Hari ni ada bz sikit...dah selesai tugas Ah Moy...baru la leh post entry baru...hik hik hik hik...:)

ADIOS!!!!

Semua cerita ni ada kaitan dengan SPOT SPEED STUDY yang Ah Moy buat dengan member Ah Moy...ala tunpang glamer jerk......hehehe 

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment