~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Monday, April 19, 2010

Internet yg SLOW MOW!!

Malam tadi semua org di kejutkan dgn berita kemalangan yang menimpa Achik Spin di LEKAS Highway. Takziah buat keluarga Allayarham Achik Spin..Semoga rohnya ditempatkan bersama orang-orang yg soleh. Amin...

Al-fatihah 

Hari ni...bgun agak lewat sikit--bgun2 jer dah mengadap MELODI---nk tahu tentang cerita terkini--especially berita kematian Achik Spin. Tiba2 saja dia pergi--terkejut semua org. Mula-mula Din Beramboi-sekarang Achik Spin...Terkejut semua org. Ramai jugak artis-artis muda negara kita yang pergi awal. Nak buat mcm mana--dah takdir--kita doakan yang baik2 buat mereka semua..

Hari ni--x dapat nk update blog--internet seawal pagi lagi dah xder---susahnya--nk berhubung dgn kawan2 yg lain pon susah--sebb melalui internet saja la yang aku mampu nk contact diorang...maklum la duit MARA x masuk lagi---nak calling2 pon eden xder duit...

Ini jer la yang terpapar setiap kali aku refresh aku nyer web page...hurmmm sedihnya.....


0 loves for Ah Moy:

Post a Comment