~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Thursday, April 8, 2010

Hurm--lemah lagi


      Hari ni aku tunggu sebarang berita daripada abg---( ermm actually--sms ker , ym ker, cal jer--harap2 ada lah hari ni--buat ubatkan rindu aku ni)---aku ni dah sakit tahap kronik--hurmm--adalah jugak mcm barah dah--hurmm ntah la...mungkin org lain pk aku ni mengada-ngada sebb manja sangat dgn abg aku--well aku memang manja dgn abg aku...org lain pedulik apa kan...

     Hari ni aku dapat la jugak hilangkan rasa rindu aku sikit--sikit la--well actually--x puas pon--agak rindu jugak nk bercakap dgn abg aku--hurmm--aku ni dah kira sakit mental dah--hurmm apa lah----hari ni aku nk kena siapkan Chapter 1, Chapter 2 and Chapter 3 elok2--and cantik2---sebb esok nk submit--n aku rasa aku nk submit awal pagi---sebb sebelah petangnya aku nk kena brief sikit tuk presentation tuh--hurmm---aku harap aku dapat lah bertahan sampai akhir--sebb aku x mahu la terkandas mcm satu org ni---ntahla--kecewa sangat2 kat dia..kenapa kau cepat mengalah?

       Pagi tadi, aku dah bangun dah sebenarnyer..pastu aku rasa geram sangat mlm tadi sebb abg x ym aku..dia cakap adik dia main tenet--aku rasa mcm nk belikan dia broadband lagi satu jerk--aku bukan x bg main--cuma aku x dapat nak cal nak mesej abg--sebb aku xder kredit--aku xder duit--pastu abg dah la balik lambat---bila balik--kesian--abg penat---letih---bila la aku dapat balik ke zaman dulu--zaman silam--kadang2 aku sampai terfikir--kalau aku x tunang dgn abg aku...mesti sebulan sekali dapat jumpa dia ---or lebih kerap---aku suka tuk close dgn dia--cuma sejak menjak ni---aku dah jauh--jarak semakin jauh dgn dia-kenapa? abg sibuk sangat ker bekerja? cyg takut nnti cyg yg akan bz--n xder masa nk layan abg--even nak cal pon mcm x sempat jer--cyg depressed la kat sini plak.

            Aku dah macam org sasau---aku sayang gila kat abg aku-aku x pernah pon cemburu membabi buta---aku x pernah tuduh dia yg bukan2---kadang2 aku x paham perasaan cemburukan seseorang dgn org lain tyh mcm mana---syukurla aku x faham perasaan tuh---sebb aku tahu dia tuh seorang yg jujur--aku sayang dia sangat2---tapi sejak meningkat usia perkenalan kami tuh--dia pon ada la lain sikit---mungkin dia adalah x tahan sikit sebb aku asik merengek--aku cuma nakkan perhatian saja--kawan untuk berborak soal hatii---aku cuma ada dia saja--'KAWAN' dah xder---dah hilang--sama ada aku yg menjauhkan diri atau aku dah tak di perlukan atau memang benar aku sudah tidak di perlukan lagi...HIDUP---ini la hidup namanya---sekejap KITA di perlukan--sekejap KITA di buang--dah x kenal kita dah--- x mengaku kawan dah..hurmmm...siapalaj yg faham..nak buat mcm mana?

Aku x faham....kenapa dgn mereka---biarkanla--aku kan FANATIK JOHOR--aku x layak campur dgn budak2 x betul dalam kolej ni--hurmm...

Mana yer abg ni----xper--CYG SANGGUP TUNGGU ABG SAMPAI MATI---:)



0 loves for Ah Moy:

Post a Comment