~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Thursday, April 8, 2010

cinta yg cukup menyusahkan diri org lain---DAMN AZWA

Hari ni aku sempat berbual dgn abg dalm ym jerk--itu pon sekejap pagi tadi--kol 10.00pg...abg ym aku....lama jugak la aku tunggu dia--sekarang ni waktu doa rehat.


                       "abg syuk: Ayg..ayg dah angun..................
                        abg syuk: Ye abg ad ni ngah keje.............
                        abg syuk: .............................................,"------aku dah malas dah nk taip...

p/s: aku dah malas nk taip....sebb aku tgh chatting dgn abg aku...pastu abg aku senyap jerk...ntah la...dia diam jerk...means dia bz lagi la....aku kat sini.....cuma mampu tahan air mata jer la.....biarla aku hanyut dgn dunia aku sendiri....tak apalah kalau xder org hiraukan aku pon....biarla aku layan perasaan aku sendiri......

          Abg aku penat, kurang masa tuk aku....xperla...smpai mati pon aku sanggup tunggu...aku nk buat mcm mana lagi? aku x boleh nk paksa2 dia suruh ym aku dgn secepatnya...aku x boleh nk arah2 dia buat itu ini....aku ni bukan PENGARAH yg nak mengarah2...aku cuma mahukan org yg aku sayang beri aku perhatian...itu saja--tapi aku paham...dia xder kredit nk call aku....aku paham dia tgh susah di sebbkan aku...aku paham dia keje teruk2 dari pagi sampai petang sebb nk kumpul duit nk bagi aku makan esok hari.....aku paham semuanya..tapi kenapa hati yaku ni membentak2...nk jumpa..nk di layan...

HURMMMMMMM
SEKSA_________SEKSA
seksa nya jauh daripada yang tersayang...
kalau aku tahu seksa merindu mcm ni
agaknya ada setan dalam kepala otak aku ni

menyampah sangat2
dgn diri ku sendiri
kelas malas datang
xder mood
xder perasaan dah...
bodoh la aku ni...apa nk jaidk dgn manusia mcm aku nih...
bodoh...............

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment