~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Wednesday, April 7, 2010

Aku Sakit Jiwa

Hari ni aku buat keputusan x mahu g kelas--ntah--sebb malas--sebb xder mood--sebb aku nk siapkan CMID---aku pon dah hilang markah kat presentation--lantak la--dah byk kali aku pm Gerald, sebb aku nk mintak data2 semua tok buat assignment--tapi satu pon dia x bagi--bodoh la Gerald ni--payah betol aku nk mintak data2 semua kat dia----kenapa la dia sibuk sangat nk simpan semua data2 tuh--aku nk sangat2--bagi jer la--bodoh la Gerald ni--menyampah aku---:(

Dah 3 kali aku x g kelas CMID---kelas Sir Dian--aku dah xder mood sesangat---serius gila ku down sem ni---Mara x masuk2--duit nk makan pon xder---pastu member baik pon dah berhenti ( aku x nak jadik mcm dia)---aku nk habiskan sem ni--pass pon pass la--aku dah penat dha nk berperah otak nk jadi org pandai--sengal al--otak aku dah jam nk dpatkan 4 flat--aku bukan di lahirkan pandai dalam segala hal--especially akademik--since i was a little girl--ntah la--i was such a dumb person---

Aku pulak setiap hari tertunggu2 mesej abg--cal dpd dia--aku mesej--dia pon xder kredit--aku nk call--aku xder duit--setiap kali mesti aku korbankan duit makan aku tuk topupkan hp aku n cal dia--dia selalu bz--hari2 kerja 7pg-7ptg.....bila balik penat--aku call dia tido---nk kacau x sampai hati--dia penat--so aku sabar jerla--kalau masa 2 bulan terawal, boleh la aku layan air mata ni--bila dah masuk 4 bulan aku nk nangis, tapi xder air mata nak keluar--MAKSUDNYA DAH KRITIKAL---ak takut nnti lama2 bila dah xder org pedulik--aku dah pudar perasaan dgn dia--org kata kita kalau bercinta mesti sentiasa kekalkan perasaan kita kat dia---kalau aku kata aku nk jumpa smpai nangis2--mean aku dah kritikal sangat2......hurmm...tapi ntah la...aku diamkan jer la..aku x berani nk melawan...aku x berani nk cakap lebih2..nnti ada org kecil hati..terasa..malu...mcm2 la lagi....

Memang benda ni nampak macam remeh---PERASAAN yg x di jaga---aku xnak abg keje terlalu sibuk sampai xder masa tuk aku---aku pernah cuber tuk tahan diri dpd xmau mesej dia n x call dia--tapi aku x boleh sebb aku sayang kat dia---sekarang ni aku cuma bergantung pada ym jerk--sebb dia pon selalu on ym dia--tapi aku ym pon --dia keje --sibuk---mcm mana la nk balas ym aku---sampai kelam kabut dia nk ym dgn aku--dah la pi lantak la--aku malas nk kacau---kesian--nnti tercedera plak masa buat keje---

Agaknya bila giliran aku terlalu asyik dgn kerja--n x pedulikkan dia seharian--apa perasaan dia?--mesti dia rasa tersisih tuk satu hari tuh kan? mesti dia mcm nk marah jer kan? or x pon dia sedih.....ntah la--aku x tahu la kalau apa yg aku tulis ni--org dah pandang remeh sangat--maklum--pasal CINTA jerk pon nk macam2--ngada2 jer lebih la kau ni---mesti org cakap mcm tuh..ntah la-----aku kalau x dapat jumpa dia jugak dalam tahun ni--better aku kahwin cepat2 jerk lagi bagus---org .lain yg x tunang pon --seminggu sekali dapat jumpa---aku sentiasa pujuk diri sendiri--hari2 ak pujuk diri sendiri---selama hampir 4 bulan aku pujuk diri sendiri--ntah la--lama2 aku bercakap dgn diri sendiri---aku pon dah jadik mcm org gila plak----nak bercakap pasal hati dan perasaan bukannya ada sapa nk dgr dlm rumah ni--aku pon dah lama x balik kampung jumpa mak abah---sebb pertama, aku protes sebb abah cakap balik kg dulu--jgn asyik nk g JB jerk----kedua, aku x balik sebb aku xder duit--duit tambang xder--sekarang ni cukup2 jerk ada RM10...tuh pon tuk buat assignment---nasib badanla aku nk makan guna cara apa---kadang2 aku seperti memahami org2 yg mencuri dan merompak. ntah la--i dont wanna end up my life into that kind of HERD....

"I;M DYING............................"



0 loves for Ah Moy:

Post a Comment