~~~KETENANGAN HANYA TERLETAK DI HATI..APABILA KELUARGA MERESTUI SETIAP LANGKAH KITA DI MUKA BUMI INI...DAN YANG LEBIH PENTING ALLAH S.W.T REDHA DGN APA YANG KITA PERBUATKAN DI MUKA BUMI INI~~~~~AKU KINI LEBIH BERSEDIA DAN IKHLAS DALAM MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI PELAJAR,ANAK DAN JUGAK TUNANGAN ORANG...ALHAMDULILLAH..~~~SEMOGA AKU SUKSES DALAM MEMPELAJARI ILMU-ILMU AKHIRAT, ILMU-ILMU SEBAGAI ISTERI, ILMU SEBAGAI KAKAK, ILMU SEBAGAI ANAK DAN JUGA ILMU SEBAGAI HAMBA-NYA~~~~~~~~

Iklan

Monday, March 9, 2009

Impian Aku

Aku ingin bersama dia melayari hidup ini...sungguh aku merindui belaiannya...kasih sayangnya...aku rindu dia....aku ingin punya matlamat dalam hidupku...aku tidak mahu terus terusan hanyut dengan keseronokan hidup..bimbinglah aku wahai KASIH&CINTA....

Aku mahu hidup berdua dengannya dan bersama-sama punya keluarga indah.anak penyeri rumah tangga...aku ingin sekali mencium bayi yang bagaikan kain putih..aku bermimpi akan aku dan dia punya zuriat ayng sihat dan keluarga yang di berkati hidupnya.

Kadang kala bila aku melalui baby shop, pasti aku akan berangan-angan untuk membeli baju baby, dan pelbagai alatan keperluan baby. Bersama suami di sisi, pasti hidup aku lebih bahagia sungguh.amin.semoga tercapai.

Ya allah, berkatilah hidupku..semoga aku dan dia dapat hidup bersama dan menjalani hidup kami dengan serba keimanan dan jauhilah sebarang malapetaka dari keluarga yang bakal aku bina. Aku ingin bergelar isteri mithali, tegahlah aku daripada mendekati perkara yang hina lagi jelek....lindungila segala inci di perlakuanku semoga semuanya terlindung daripada panahan mata syaitan...amin..ya rabbal alamin....

0 loves for Ah Moy:

Post a Comment